آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاهزاده خانم مامان و بابا

یادداشت های مامان ( روزی که فهمیدم امدی تو دلم )

1391/5/12 14:32
نویسنده : مامان ساغر
276 بازدید
اشتراک گذاری
دختر نازو قشنگم مامان امروز برات وبلاگ درست کرده ..امیدوارم وقتی بزرگ شدی از خوندن خاطرات منو و تو بابا لذت ببری عزیزم

البته از روزی که امدی تو دلم برات تو دفتر نوشتم و باهات کلی حرف زدم ...سعی می کنم همشو برات اینجا دوباره بنویسم ...خب پس بریم سراغ نوشته های قبل

تاریخ : 30/10/90

امروز صبح ساعت 9 بی بی چکم مثبت شد ..احتمال دادم خدا یکی از فرشته هاشو تو دلم گذاشته . از خوشحالی تو دستشویی گریه کردم و خدا رو شکر گفتم

تاریخ: 1/11/90

عزیزکم امروز رفتم آزمایش خون دادم تا مطمئن بشم امدی تو دلم ....آزمایش مثبت شد لبخند

عشقم ..عزیز دل مامان به این دنیا خوش امدی .قول می دم برات بهترین مامان دنیا بشم

هنوز به بابات نگفتم آخه سر کاره و هنوز از ماموریت نیومده....وای اگه بفهمه ...از خوشحالی می خواد چیکار کنه ...خیلی دوستت داره ..من دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دايي پيمان
12 مرداد 91 19:50
سلام خيلي بد شد آخه من بايد برم سربازي وزياد تو را نبينم ولي از راه دور هم مي تونم بهت بگم كه عزيزم عاشقتم