آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده خانم مامان و بابا

اولین حرکت های شیرینت تو دل مامان

1391/5/12 14:37
نویسنده : مامان ساغر
251 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ : 18/2/91

سلام دختر قشنگم قربون اون تکون های کوچیکت برم که قند تو دل مامان آب می کنه...آره عسلم بعضی اوقات یکم کوچولو تو دلم تکون می خوری و منو کلی خوشحال می کنی . از چند وقت دیگه که بزرگتر شدی دیگه لگد زدن هات شروع میشه و هی می خوای تو دل مامان شیطونی کنی

هر روز لحظه شماری می کنم تا زودتر صورت قشنگ و ماهت رو ببینم ماچخیلیییییی دوستت دارم

بابا عاشقته.. دیروز رفته سر کار و تا 2 هفته دیگه نمیاد ( کار بابایی اینجورییه 2 هفته کار و 2 هفته خونه ) ولی هر روز تلفنی باهات حرف می زنه....امشب گوشی تلفن رو گذاشتم رو دلم و بابا کلی قربون صدقه ات رفت ..تا صدای بابایی رو می شنوی تکون می خوری عزیزم

دلم می خواد همیشه شاد و سلامت ببینمت و 3 تایی مون در کنار هم خوشبخت باشیم 

می بوسمت گلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Khale Azadeh
12 شهریور 91 15:41
Ghofune Shelket bere Khale,dashtam neveshtehaye mamaneto mikhundan ashk amanam nadad akhe kheyli Khosh halam ke mamanet be arezoosh reside o ye dokhtare nazo khoshgel mesle To khoda behesh dade azizakam.manam az vaghti fahmidam tu shekame mamaneti har shab barat Doa mikonam asali masali khale,Dooset daram ye alame